fredag 5. juni 2009

Hør min landsmøtetale på web-TV


Demokratene åpner sitt landsmøte i Kristiansand i morgen, lørdag 6.juni, kl. 10.00. Kl. 11.00 Jeg skal holde min landsmøtetale som blir overført direkte på web-TV på Demokratene.no. Kamp mot kriminelle utlendinger, blir en av hovedsakene i talen, hvor jeg også vil forklare hvorfor Demokratene er imot EU, og stiller spørsmål ved om den norske velferdsstaten fungerer bra nok for eldre, syke og vanskeigstilte.
Jeg han har merket meg at Oslopolitiet i løpet av de siste seks ukene har pågrepet rundt 100 asylsøkere for narkotikasalg i Vaterlandsparken i Oslo. Da regner jeg med som en selvfølge at de interneres inntil de raskt blir stilt for retten og deretter utvises til soning i sine hjemland. Dersom Norge ikke har inngått avtaler som gjør det mulig, bør de sone i et norsk fengsel uten permisjonsadgang, og deretter sendes rett hjem.
Jeg har ikke noen betenkeligheter i forhold til asylsøknadene. Dersom en asylsøker på forhånd får vite at konsekvensen av å begå kriminalitet i Norge automatisk vil bli hjemsendelse, er det åpenbart at han ikke vil begå kriminalitet her i landet dersom han virkelig er politiske flyktning. Dersom han likevel begår kriminalitet er det et bevis på at han ikke er reell flyktning, men kriminell lykkejeger, og derfor uten fare kan kastes ut av Norge.
Jeg har ingen respekt for asylsøkere og andre utlendinger som kommer ti Norge for å rane nordmenn, voldta jenter eller selge heroin. De er og blir avskum. De gjør det utrivelig for alle nordmenn, som føler en frykt de ikke følte tidligere, og de ødelegger for hederlige flyktninger, og andre utlendinger som måtte ha hederlige motiver for å komme hit til landet.
Demokratene er motstandere av norsk medlemskap i EU, EØS og Schengen. Når det gjelder EU er det verd å merke seg at det i dag eksisterer 30 675 EU-lover. Bare i 2008 ble det vedtatt 1799 nye lover, hvorav kun en var vedtatt av det folkevalgte EU-Parlamentet. Etter min vurdering bør lover som gjelder for nordmenn vedtas av nordmenn. Vi vet best hvor skoen trykker her i landet.
Omfattigdomsbekjempelsen vil jeg gripe fatt i Demokratenes forslag om lønnstrinn 10 til alle minstepensjonister. For øvrig anbefaler jeg alle å følge talen på web-TV på Demokratene.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar